Zayıflama Diyetleri şişmanlatıyor ve hasta ediyor.


Diyet yapmadan, bedene enerji kısıtlamaları dayatmadan
kilo sorunlarından uzak kalmak ya da kilo vermek
mümkün.


Kısıtlama Mikrobu Çöpe dizisinden yayınladığımız kitaplarla
buluşarak Diyetsiz Kalıcı İncelik yolunda ilerleme kararı
alanlara blogumuzda tüm gücümüz ve deneyimimizle
yardıma çalışacağız.

29 Temmuz 2007

Zayıflama Diyetleri Çöpe ücretsiz e-kitap (42)

ZAYIFLIYORUM...
“Zayıflamak”... sayfa 175

... Karnım ve gözüm birlikte doymaya başladığından beri enerjim yerine geldi... artık güç bende... neyin beni zayıflattığını biliyorum... önüme çıkabilecek engellerin farkındayım, ama aşmayı da bileceğim... zayıflıyorum!

...Tok olduğum zaman yememenin beni hedefime götüreceğini biliyorum... ve yemiyorum... acıktığımda karnımı sevdiğim besinlerle doyurduğum için, tok olunca canımın bir şeyler istemesi azaldı... isterse, düşünüyorum... yesem mi yemesem mi? yersem, zayıflama sürecimi biraz yavaşlatmış olacağım, dünyanın sonu değil ama bir yandan da canımın istediklerini acıkmış olduğumda, çok daha fazla zevk alarak yeme şansım da var...yemezsem, acaba bedenime tekrar kıtlık sinyali mi vermiş olurum? Eksiklikler yoksunluklar tekrar başlar mı? diyet yapıyormuş gibi mi olurum?... düşünüyorum ve kararımı veriyorum... çoğu zaman sevdiğim, canımın istediği şeyleri yeme keyfini acıkmamla çakıştırmayı kararlaştırıyorum... ama bazen de “sefam olsun”diyor ve yiyorum... işte ben böyle zayıflıyorum!