Zayıflama Diyetleri şişmanlatıyor ve hasta ediyor.


Diyet yapmadan, bedene enerji kısıtlamaları dayatmadan
kilo sorunlarından uzak kalmak ya da kilo vermek
mümkün.


Kısıtlama Mikrobu Çöpe dizisinden yayınladığımız kitaplarla
buluşarak Diyetsiz Kalıcı İncelik yolunda ilerleme kararı
alanlara blogumuzda tüm gücümüz ve deneyimimizle
yardıma çalışacağız.

29 Temmuz 2007

Zayıflama Diyetleri Çöpe ücretsiz e-kitap (31)

TAMAM, BİR ŞEYLER HİSSEDİYOR... VE 2 KEZ ACIKMA ALIŞTIRMASI YAPIYORUM. ACIKMAMI SADECE 2 KEZ BEKLETİYORUM!
“Zayıflamak”... sayfa 113-114


... Acıkmamı ilk hissetmeye başladığımda... hemen yemek yerine “bekletiyorum”. Ya iyi öğrenemez, yeterince gözlemleyemez de başka şeylerle karıştırırsam, kaygısıyla 2 kez karnımın ilk belirtileri verdiğinde yemeğe yönelmek yerine... biraz bekliyorum. Kendimi yıpratmak niyetinde değilim. Yarım saatten fazla sabretmeme gerek yok... yarım saat boyunca neler olup bittiğini, karnımda neler döndüğünü... bedenimi ve kendimi dikkatlice dinliyorum...

Acıkma sinyalinden bir süre uzak kalmış kişiler için, bu duyumu yorgunluk, uykusuzluk... gibi hallerin yarattığı fiziksel belirtilerle karıştırma ihtimali mevcuttur.
Böyle bir riski ortadan kaldırmanız “acıkmanızı 2 kez bekleterek” kolaylıkla mümkün olacaktır. İki kez yarım saat beklediniz mi, bu sürede karnınız guruldasın, guruldamasın... acıkmayı bir daha başka şeylerle karıştırma olasılığınız kalmaz.

YANİ, ilk belirtileri alır almaz yemeyin... 30 dakika bekleyin ve bu süre içinde kendinizi, karın bölgenizi gözlemleyin... neler oluyor, farkına varmaya çalışın... AMA lütfen, bekleme süresini artırmaya kalkışıp... ya da “demek ki bunu sık yapmak gerekirmiş” deyip gereksiz sıkıntılar çekmeyin.
Hedef kendinize eziyet etmek değil, nefsi terbiye hiç değil!

“Diyetsiz Kalıcı Zayıflama” uygulamasında size en büyük yardımı sağlayacak “acıkma haberini” bir daha unutmayacak şekilde öğrenmeye çalışıyorsunuz. İstiyorsunuz ki, göstereceğiniz bu basit çabayla, elden geldiğince kısa sürede, acıkma sinyali, tereddüte yol açmayacak şekilde duyumlarınız arasında yerini alsın.

Kalkıp, “ben her sefer karnımı guruldatayım ki, hata yapmamayım” derseniz, ya da acıktığınızı hissetmeye başladığınız halde, “ne kadar beklersem, o kadar çok kalori yanar... zayıflamama da hızlanır” diye düşünürseniz... bedeninizle barışmakta gecikir, kıtlığın bittiğin ilanda o denli zorlanırsınız.

Unutmayın! Ne bir kez, ne de üç!... Ne de yarım saatten fazla!...