Zayıflama Diyetleri şişmanlatıyor ve hasta ediyor.


Diyet yapmadan, bedene enerji kısıtlamaları dayatmadan
kilo sorunlarından uzak kalmak ya da kilo vermek
mümkün.


Kısıtlama Mikrobu Çöpe dizisinden yayınladığımız kitaplarla
buluşarak Diyetsiz Kalıcı İncelik yolunda ilerleme kararı
alanlara blogumuzda tüm gücümüz ve deneyimimizle
yardıma çalışacağız.

29 Temmuz 2007

Zayıflama Diyetleri Çöpe ücretsiz e-kitap (37)

DOYMAYI TEKRAR ÖĞRENİYORUM... UYMAYA ÇALIŞIYORUM... GELİŞMELER HIZLANIYOR!
“Zayıflamak”... sayfa 159

... Heyecanla karnımın acıkmasını bekliyorum. Sevimli ziller çalmaya başladı mı... doğru sofraya. Keyifle, iştahla yemeye başlıyorum. Ama sonra, çatalım yavaşlamaya başlıyor... masadakiler ilk dakikalardaki kadar cazip görünmez oluyor gözüme. Yemeye devam ediyorum... tam doyduğum anda durduğumdan emin değilim... ama “kendi anladığım kadarıyla” doymadan sofradan kalkmamaya çalışıyorum...
... İşin asıl zevkli kısmı sonrası... saatlerce aklıma yemek gelmiyor... eskiden hayatımın bir parçası haline gelip canıma okuyan, bütün günümü ve beynimi istila eden “nasıl yapsam da yemesem” düşüncelerinden ise hiç eser yok! İşime gücüme bakıyorum...